۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

ساخت سامانه responsive به خاطر تلفن های همراه بخش 1

ساخت سایت واکنش گرا به خاطر موبایل بخش اول

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از بدنه مهم استراتژی های شما برای بازاریابی آنلاین میباشد ، داشتن یک پایگاه اینترنتی که قابل نمایش در موبایل باشد بسیار کارآمد خواهد بود . امروزه میزان فروش تلفن های همراه نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان استفاده از اینترنت توسط موبایل نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.

به همین دلیل دارا بودن وب سایت که به طور کامل و بدون هیچ گونه عیب و ایرادی در تلفن های همراه قابل رویت باشد بسیار کار پسندیده ای خواهد بود . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی تعداد بازدید از پایگاه اینترنتی شما از طریق تلفن های همراه برابر با تعداد بازدیدهای وب سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است به زودی میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق سیستم های شخصی بالاتر رود .

تحقیقات نشان دهنده این است که نزدیک به 67 درصد از کاربرانی که از طریق موبایل به اینترنت وصل میشوند تمایل زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در وب سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و ایراد در تلفن های همراه داشته و به دنبال ساخت سایتی هستند که در زمان نمایش در موبایل هیچ فرقی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیشرکت خود هم ، کمک شایانی نمائیم ، همچنین میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

طراحی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر