۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

اثر کاربرپسندی وب سایت در بازاریابی اینترنتی قسمت 4

ارتباط سادگی پایگاه در اینترنت مارکتینگ قسمت 4

رنگ آمیزی خوب
وجود رنگ بندی مناسب در وبتان نیز باعث افزایش کاربرپسندی سایت شما میشود . فرض کنید وب سایت شما دارای بک گراندی مشکی و فونتی قرمز است ، در این چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در پایگاه شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ آمیزی وب سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در میزان ماندگاری بازدیدکننده در صفحات شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

ایجاد بخش نظرات در پایگاه
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و بررسی نظرات آنها تمامی کمبود های سایت خود را برطرف کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، پایگاه خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از نظرات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای سایت شما داشته باشد که اصلی ترین آن  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن آدرس های سایت
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه کاربرپسندی وب سایت شما ، سالم بودن لینک های صفحاتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا دکمه های میانبر و لینک های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این لینک را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

ساخت سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر