۱۳۹۳ شهریور ۷, جمعه

اصول ایجاد وب سایت های تجاری - کد m

اصول طراحی سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات تجاری در کل دارای سه عنصر میباشند :

خصوصیات محصول: هر خریدار باید بتواند یک محصول خاص را از میان مجموعه ای از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام شود.

مشخصات محصول: بیشتر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه توضیحات ترکیبی از نوشته، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک ورق کاغذ میباشد. خصوصیات کارایی یا تصویر تشریح کننده اجزای کالا، معمولا دلیل فروش یک کالا میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به الگوی قدیمی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت سه بعدی و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارتهای جالبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا مایلید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد محصولی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده خواهند شد. طراحی صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. در هر صورت چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت بسیار است، تطابق تصاویر با خود کالا میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر